Jedi Simon Research Department -
Frequency Project

We need grants, help, money and technicians, ( Physics, Engeneers etc... ) to progress in our work for humanity. Please donate

                               

or partecipate to phe L.F.  Project actively.  This work will enable Sonic Medicine to cure any kind of disease,
 interacting with viruses and bacteria, cells that lost natural rithm and pain.
ioseme@hotmail.com  

First level

1 CD Silent

 FREQUENCY RBpm

RBpm Rithmic Pulsations ( Silent )

 

1 PER OGNI TIMBRO DI SUONO.

FREQUENZE BASE DI OSCILLAZIONE DA 0 A 4 HZ ONDE DELTA

 

STABILI STATICHE SENZA CAMBIAMENTI DI SORTA O MUTAMENTI. CURVA NORMALE. FADE IN INIZIO E FADE OUT ALLA FINE.  FREQUENZA DI PULSAZIONE DEL TIMBRO BASE A OTTAVA APPROX 10 E I 40 HZ doppia monoaurale sx dx semplice spettro armonico stabile andamento statico

 

RITMICHE

 

Pulsazioni Lunghe :        Serie di 20 da 8 min a 1 sec

Uno ogni 8 minuti

Uno ogni 7 minuti

Uno ogni 6 minuti

Uno ogni 5 minuti

Uno ogni 256 secondi

Uno ogni 4 minuti

Uno ogni 3 minuti

Uno ogni 128 secondi

Uno ogni 2 minuti

Uno ogni 64 secondi

Uno ogni Minuto

Uno ogni 32 sec

Uno ogni 16 sec

Uno ogni 12 sec

Uno ogni 8 sec

Uno ogni 4 sec

Uno ogni 3 SEC

Uno ogni 2 SEC  30 BPM

Uno ogni 1 SEC  60 BPM

 

 

2 CD Pulsar

 

FREQUENCY RHz

 

RHz Rithmic Pulsations ( Pulsar )

 

 

Pulsazioni brevi :         Serie da 70 bpm a 260 bpm

FRA 40 E  80 HZ doppia monoaurale sx dx semplice

 

Uno ogni 70 BPM

Uno ogni 80 BPM

Uno ogni 90 BPM

Uno ogni 100 BPM

1/110 Bpm

1/120 Bpm

1/130 Bpm

1/140 Bpm

1/150 Bpm

1/160 Bpm

1/170 Bpm

1/180 Bpm

1/190 Bpm

1/200 Bpm

1/210 Bpm

1/220 Bpm

1/230 Bpm

1/240 Bpm

1/250 Bpm

1/260 Bpm

 

  

_______________________________________________________________________________

3 CD X Linear

FREQUENCY X Linear

 

XHz Linear Pulses ( X Linear )

 Deep Meditation

 

2 frequenze ad altezza definita stabili che creino intervalli biaureali di interagenti, che producano per interferenza battimenti oscillanti del seguente ordine:

 

Interazione intervalli della gamma Delta

 

Differenza di 0.5 Hz

Differenza di 1 Hz

Differenza di 1,5 Hz

Differenza di 2 Hz

Differenza di 2.5 Hz

Differenza di 3 Hz

Differenza di 3.5 Hz

Differenza di 4 Hz

Interazione intervalli della gamma Theta

 

Differenza di 4.5

Differenza di 5.0

Differenza di 5.5

Differenza di 6.0

Differenza di 6.5

Differenza di 7.0

Differenza di 7.5

Differenza di 8.0

 

________________________________________________________________________________

4 CD Slider

FREQUENCY Z  Sliders

ZHz Moves

 Pan Pulses and Transients

 

Pan Pot Moves with binaural beats to create Brainwaves and Moving beats. Rhythm,  Slider

 

Rbpm Sliders Continuous Transients Moving Pulses

Rhz Sliders Continuous Transients Moving Pulses

Xhz Sliders  Transients 1.2.3.4.5.6.7.8 Deltawaves LR

Xhz Sliders  Transients 9.10.11.12.13.14.15.16 Thetawaves LR

Volume sliders Min Max Mix Left Right Synchronic Energy

Tri Slider cycle Poly transient Channeling

Tetra Slider cycle Poly transient Channeling

Penta Slider cycle Poly transient Channeling

Esa Slider cycle Poly transient Channeling

Epta Slider cycle Poly transient Channeling

Octa Slider cycle Poly transient Channeling

Enna Slider cycle Poly transient Channeling

Deca Slider cycle Poly transient Channeling

 

________________________________________________________________________________

5 CD  Shifter

 

FREQUENCY Y ( Pitch shifting )

Sliding Transients

 

Mobile Forward Reverse System

One sound. Mobile Shift Curves.

Two sounds Chord. Mobile Shift Linked Platform.

Three sounds Chord. Dynamic Shift Free Changes.

4 sounds. Dynamic + Forward Reverse + Pan + Volume + Variable Hz Pitch

5 sounds. Dynamic + Forward Reverse + Pan + Volume + Variable Hz Pitch

6 sounds. Dynamic + Forward Reverse + Pan + Volume + Variable Hz Pitch

7 sounds. Dynamic + Forward Reverse + Pan + Volume + Variable Hz Pitch

Pitch Slope Changes

Harmonic Pitch Changes

Wave shaping. Structural patterns. Simple Variations:

 AB BA ABA BAB BAA  AAB ABBA BAAB BABA ABAB ABC BCA CBA ACB BAC CAB

Wave Shaping. Sound Transformation. AMS ( Alternate Modulation Source). Intensity. Pitch variation. Portamento ( Intonation Variations ). LFO Intensity. ( Depth and direction ). Resonance. Velocity.

 

Wave forms. Trance Dynamic Wave.

Triangolare. Triangolare 90°.  Triangolare casuale. Dente di sega in basso.

Onda quadra. Sinusoide. Curva corda naturale.  Triangolare esponenziale.

Dente di sega esponenziale. Triangolare a 4 step. Triangolare a 6 step.

Dente di sega a 4 Step. Dente di sega a 6 step. Random. Regular Time.

Random. Livelli e Intervalli. Random. Intervalli casuali alternati.

Random Vettoriali di instabilità delle forme d’onda degli strumenti

Acustici. Corde. Percussioni. Fiati.

 

 

________________________________________________________________________________

6 CD Harmonic

 

FREQUENCY H ( Harmony )

 

Note intervals frequency Chords

1 note Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

2 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

3 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

4 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

5 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

6 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

7 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

8 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

9 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

10 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

11 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

12 notes Flux Linear Transients with doppler acceleration / deceleration

Harmonic Field Transients.

Harmonic Double field.

Harmonic Triple field.

Synchronic Harmonic Field Polystructural patterns.

Synchronic Harmonic Field Polystructural dynamic patterns.

Arp Patterns

Mutant Octave Scales. Varied. Different harmonic systems.

Harmonic timbre.  Timbriche distintive degli strumenti.

Sampled soundprints.

 

  

________________________________________________________________________________

7 CD  Spatial

 

FREQUENCY S ( Spatial )

Multieffects. Echo

 

Harmonic pattern fields with spatial effects. Pan, LCR, Intensity etc…

Multicombinations with multi effects.

1 to 8 Polymorphic transient sounds.

Waveshaped Harmonies 1 to 12.

Dynamic acceleration and deceleration.

Doppler.

Velocity.

Curvature.

Cycles and transpositions.

Multilevel waveshaping and effect changing.

Cluster composition.

Nebula composition.

Galaxy 2 4 Arms Evolution.

Starfield.

Comet shower.

Black Hole Gorgo.

White Hole Sigma emission.

White sound.

Stream morphing.

 

Note BASE. Treni di impulse Delta. Teta. Alfa. Beta. Gamma ( 40 a 60 hz ).

Train pulses and transients.

0  No effect. Onda Naturale. Campionamento di base.

1  Amp Simulation.

2  Stereo Compressor.

3  Stereo limiter

4  Multiband limiter

5  Stereo Gate.

6  Over Drive Hi gain Wah

7  Paramentric equalizer.

8  Stereo Wah.

9  Stereo Random filter.

10 Exciter.

11 Enancher.

12  Sub Oscillatore

13  Stereo chorus

14  Stereo harmonic Chorus

15  Multi Delay

16  Stereo Flanger

17  Stereo Ranom Flanger

18  Stereo Envelope Flanger

19  Stereo phaser

20  Stereo random phaser

21  Stereo envelope phaser

22  Stereo biphase modulation

23  Stereo Vibrato

24  Auto fade mode

25  Voice resonator

26  Doppler

27  Tremolo

28  Auto pan

29  Stereo phaser and vibrato

30  Ring modulator

31  Detune

32  Pitch Shifter

33  Rotary speaker

34  Early reflections

35  LCR Delay

36  Stereo cross delay

37  Multitap delay

38  Modulation Delay

39  Dynamic Delay

40  Auto panning Delay

41  Reverb

42  Reverb hall

43  Reverb Smooth Hall

44  Reverb wet palte

45  Reverb dry plate

46  Reverb room

47  Reverb Bright Room

48  Acoustic Body Harmonic Field

49  Vocoder

50  PolyEffect Transients

 

Concatenazioni di effetti multipli ed echi.

Fino a 8 livelli di interazione globale.

2 Effetti per forma d’onda, sino a 64 forme simultanee sincroniche/asincrone.

Da 1 a 6 Effetti concatenati applicabili alle onde.

2 Effetti globali doppi di Collocazione spaziale generali.

 

Inversioni spaziali, Scambio dei canali.

Inversioni temporali. Reversed sounds.

Ciclici ricorsivi. Hypnotic forms.

Trans Dinamici.

Frequenze Mutanti.

Realtà oscillanti.

Piani Inclinati.

Armonie inaudite.

Scale musicali ad intervalli mutati. ( Tutte le scale codificate delle diverse culture; Maggiore, minore,
melodica, mista, araba, i sette modi, le scale mutanti, le Chladni, e le Mistiche ).

 

 

8 CD  Synchronic

 

FREQUENCY Ohm

Synchronic Music - Balancing

More Than Music. Healing music.

Sigma Healing.

 

Campi di stabilità permanenti.

Portanti Fisse poli armoniche.

Attivazione delle energie attraverso l’inserimento dei ritmi.

Formattazione veloce degli emisferi.

Purificazione dei Supporti animici.

Bilanciamento degli emisferi. Balancing. Multi Pan Pot interchanges.

Bilanciamento ed indirizzamento dei flussi. Multi directional path guiders.

Campi di Ganzfeld.

Multi campi dinamici sincronizzanti.

Rumore bianco, Pioggia e Foglie nel vento.

Ruscello. Fiume. Pattern relativi. Onde cicliche.

Om

 

                                Tabella di riferimento delle frequenze hertziane delle note musicali

 

NOTE MUSICALI
C = 16.35
C# - Db = 17.32Hz
D = 18.35Hz
D# - Eb = 19.45Hz
E = 20.60Hz
F = 21.83Hz
F# - Gb = 23.12Hz
G = 24.50Hz
G# - Ab = 25.96Hz
A = 27.50Hz
A# - Bb = 29.14Hz
B = 30.87Hz
C = 32.70Hz
C# - Db = 34.65Hz
D = 36.71Hz
D# - Eb = 38.89Hz
E = 41.20Hz
F = 43.65Hz
F# - Gb = 46.25Hz
G = 49.00Hz
G# - Ab = 51.91Hz
A = 55.00Hz
A# - Bb = 58.27Hz
B = 61.74Hz
C = 65.41Hz
C# - Db = 69.30Hz
D = 73.42Hz
D# - Eb = 77.78Hz
E = 82.41Hz
F = 87.31Hz
F# - Gb = 92.50Hz
G = 98.00Hz
G# - Ab = 103.83Hz
A = 110.00Hz
A# - Bb = 116.54Hz
B = 123.47Hz
C = 130.81Hz
C# - Db = 138.59Hz
D = 146.83Hz
D# - Eb = 155.56Hz
E = 164.81Hz
F = 174.61Hz
F# - Gb = 185.00Hz
G = 196.00Hz
G# - Ab = 207.65Hz
A = 220.00Hz
A# - Bb = 233.08Hz
B = 246.94Hz
C = 261.63Hz
C# - Db = 277.18Hz
D = 293.66Hz
D# - Eb = 311.13Hz
E = 329.63Hz
F = 349.23Hz
F# - Gb = 369.99Hz
G = 392.00Hz
G# - Ab = 415.30Hz
A = 440.00Hz
A# - Bb = 466.16Hz
B = 493.88Hz
C = 523.25Hz
C# - Db = 554.37Hz
D = 587.33Hz
D# - Eb = 622.25Hz
E = 659.26Hz
F = 698.46Hz
F# - Gb = 739.99Hz
G = 783.99Hz
G# - Ab = 830.61Hz
A = 880.00Hz
A# - Bb = 932.33Hz
B = 987.77Hz
C = 1046.50Hz
C# - Db = 1108.73Hz
D = 1174.66Hz
D# - Eb = 1244.51Hz
E = 1318.51Hz
F = 1396.91Hz
F# - Gb = 1479.98Hz
G = 1567.98Hz
G# - Ab = 1661.22Hz
A = 1760.00Hz
A# - Bb = 1864.66Hz
B = 1975.53Hz
C = 2093.00Hz
C# - Db = 2217.46Hz
D = 2349.32Hz
D# - Eb = 2489.02Hz
E = 2637.02Hz
F = 2793.83Hz
F# - Gb = 2959.96Hz
G = 3135.96Hz
G# - Ab = 3322.44Hz
A = 3520.00Hz
A# - Bb = 3729.31Hz
B = 3951.07Hz
C = 4186.01Hz
C# - Db = 4434.92Hz
D = 4698.64Hz
D# - Eb = 4978.03Hz

 

I frutti delle ricerche precedenti possono essere visualizzati al seguente indirizzo: http://wavesimon.free.fr/

In merito alla Sonic Medicine e Sigma Healing sono disponibili sino a questo momento 6 CD della serie
FREQUENCY Sigma Healing.

Frequency 1, Frequency 2,  Frequency 3,  Frequency 4,  Frequency 5,  Frequency 6, 7, 8, 9, 10, 11, Reiki 2, Reiki3.

Gli studiosi che fossero interessati a prendere parte alla ricerca sono pregati di contattarci.
 

 

COPYRIGHT 2011. JEDI SIMON Research.